SP Emmen gaat weer de wijk in!

25 juni 2021

SP Emmen gaat weer de wijk in!

Enkele weken geleden is de kerngroep met een aantal leden de wijk Bargeres ingetrokken om in gesprek te gaan met de buurtbewoners. Nu is het tijd voor ACTIE!

De kerngroep is een tijdje terug langs de deuren gegaan. Er zijn flyers met een aankondiging verspreid in de dagen voor onze aanwezigheid, zo konden bewoners al voor zichzelf bedenken wat er wel en wat er minder goed gaat in hun wijk of straat. Bij aankomst stonden enkele bewoners ons al op te wachten. Gelukkig, want we worden niet altijd met open armen ontvangen. Er zijn die dag veel gesprekken gevoerd met buurtbewoners. Gelukkig gaat er veel goed en woont bijna iedereen er heel prettig, toch zijn er nog heel wat aandachtspunten!

Om deze aandachtspunten goed in beeld te krijgen organiseert de afdeling Emmen een startbijeenkomst op zaterdag 26 juni. We zijn dan met de kraam in de wijk om te inventariseren welke problemen acuut aandacht nodig hebben en hoe we dit met de bewoners kunnen aanpakken.

Spelen er bij u in de buurt nu ook problemen waarbij u de SP goed kunt gebruiken mail ons dan! emmen@sp.nl