Betaald voetbal

26 oktober 2007

SP Emmen knokt voor thuiszorg

De SP heeft in de vergadering van donderdag 25 oktober kritische vragen gesteld over de ontwikkelingen in de thuiszorg en respectievelijk WMO.

28 augustus 2002

BVO Emmen, de tijd dringt of toch niet?

Hoe had onze burgervader Cees Bijl het ook alweer geregeld voor de BVO Emmen. In de pauze van de raadsvergadering snel even zorgen dat een aantal neuzen dezelfde kant op gingen staan. Even de fractie van PvdA en de fractie van CDA bewerken en ja hoor, het werkte. De beide fracties lieten zich daar door Cees Bijl instrueren. Zijn eigen PvdA diende een nieuw voorstel in en geheid de fractie met het motto "De stekker er uit" steunde met voldoende stemmen het voorstel.

21 juli 2002

BVO GERED (voor hoelang?)

Welk een succes voor de vriendenclub van de BVO, (Bijl, Evenhuis, Zwiers en Weggemans). De lening is er door dus de licentie is veilig gesteld en er kan weer een jaar op niveau worden gevoetbald.
Nu nog een borg vinden voor 1 september a.s., de bestuurlijke rotzooi opruim en de zaak financieel saneren en klaar is "Cees".