Hulpdienst

Een zakelijke brief schrijven, huursubsidieformulieren invullen, gedoe met de gemeente of het UWV. Iedereen komt het wel eens tegen en soms loop je vast en redt je je er niet mee.  Een helpende hand voor het oplossen van problemen kan dan een uitweg bieden. Hiervoor kunt u terecht bij de hulpdienst van de SP in Emmen. De hulpdienst helpt u op weg en bij ingewikkelde financiele en juridisiche problemen brengen we  u in contact met de juiste instantie.

De SP afdelingen hebben niet voor niets een hulpdienst. Als er meerdere hulpaanvragen over een zelfde onderwerp binnen komen, is dat een signaal dat er iets niet goed zit. Door middel van acties kunnen we vervolgens proberen deze zaken op te lossen. Bij een instantie, bij de gemeente of bij de overheid.

Hoe werkt de SP hulpdienst?

U belt of schrijft ons met uw hulpvraag. Wij bekijken of uw vraag binnen onze mogelijkheden past en of we iemand beschikbaar hebben die u kan helpen. Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken of een advies waar u beter terecht kunt. De hulp is in principe gratis. U betaalt alleen gemaakte kosten zoals bijvoorbeeld de reiskosten van de vrijwilliger. Dit wordt van te voren met u afgesproken.

Voor contact met de hulpdienst:

Tel: 06– 18204995 / b.g.g. 0591-640448

Mail: 7812hn@kpnmail.nl

Onze hulpdienstmedewerker Jan staat paraat en helpt u met woord en daad!