Buurten in de Buurt

26 augustus 2021

Update buurtactie

Foto: SP

Gisteren zijn onze toppers Nico Oost en Inge Vaartjes weer de wijk ingetrokken. Dit keer brachten we de buurt op de hoogte van de huidige stand van zaken in onze "Bargeres actie". Onze actiegroep heeft iedere betrokken bewoner op de hoogte gesteld via een brief!

24 februari 2011

KOUD

Het is koud deze dagen.
Dag na dag campagne voeren, koude voeten,verkleumd door regen en wind,ijspegels aan onze neuzen..
De ZOO kranten , PROTEST folders, tomatensponzen en bekers met tomatensoep vliegen alle kramen uit.

27 mei 2009

Nieuw-Weerdinge, schaal van de toekomst

Voor de laatste keer deze maand heeft SP-Emmen, tezamen met onze twee raadsleden, gebuurt in Nieuw Weerdinge. We hebben de mensen weer gevraagd naar de leefbaarheid en we zijn ook bij iemand naar binnen gegaan waar achterstallig onderhoud is en zelfs schimmels en paddestoelen in huis en grondwater onder de vloer.

28 april 2009

Buurten in de buurt

Maandag 27 april hebben we in de J.Lokkerstraat en het Achterdiep gebuurt. Samen met partijbestuurslid Vincent Mulder hebben we gevraagd aan de bewoners aldaar wat ze vonden van hun buurt. Wat kon beter en wat is al goed. Uitkomsten hiervan zijn erg schrikbarend.

26 oktober 2007

SP Emmen knokt voor thuiszorg

De SP heeft in de vergadering van donderdag 25 oktober kritische vragen gesteld over de ontwikkelingen in de thuiszorg en respectievelijk WMO.