Afgelast

17 maart 2020

Afgelast

Foto: SP

Zoals u inmiddels heeft vernomen is heel Nederland in de ban van het coronavirus. De maatregelen die getroffen zijn willen wij als SP graag respecteren en daarom zijn alle geplande bijeenkomsten en vergaderingen de komende tijd afgelast. De nieuwe leden avond van vanavond zal dus niet door gaan! Er wordt een nieuwe datum gepland voor deze bijeenkomst en de genodigden zullen via een brief de nieuwe uitnodigingen ontvangen. Ook heeft de gemeente Emmen alle raad en commissievergaderingen geschrapt. We nemen het advies om sociale contacten te mijden ter harte en daarom overleggen we belangrijke punten via een internet verbinding. Heeft u vragen over hoe we als SP de komende tijd te werk zal gaan? Vul dan het contactformulier in op onze website en u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie. We hopen dat u begrip heeft voor de situatie en we hopen snel weer in contact te komen met onze leden en niet leden.

-SP afdeling Emmen.