Rode Lente in Emmen

27 februari 2015

Rode Lente in Emmen

Foto: SP

Vandaag daalde de Rode Lente neer over Emmen. Vanuit de stand bij de grote kerk op het marktplein in Emmen, waaierde een grote groep SP'ers uit over de stadsvloer.

Foto: SP

Vanaf 11:00 uur werden niet alleen heel veel sponsjes en folders uitgedeeld, maar was er ook veel interesse in de sjaals, mutsen en wanten met SP-logo. Er zijn vele gesprekken gevoerd en we hebben menig steunbetuiging in ontvangst mogen nemen!

Foto: SP

De SP gaat de verkiezingen in met de leus 'Reken af!'. Aangezien de leden van de provinciale staten de Eerste Kamer kiezen, zijn de verkiezingen ook van belang op het niveau van de nationale politiek. Met de campagneleus hoopt de partij mensen te trekken die een andere, socialere koers zoeken dan die van het huidige kabinet.

Foto: SP

In het verkiezingsprogramma van de SP, getiteld 'Drenthe, Kei Goed', richt de partij zich op een socialere provincie, goede bereikbaarheid van buitengebieden, een impuls voor werkgelegenheid, oog voor de unieke Drentse natuur en een luisterend oor richting inwoners zijn enkele speerpunten. Het hele programma is te vinden op www.drenthe.sp.nl