Leden SP Emmen hebben kieslijst vastgesteld.

9 november 2009

Leden SP Emmen hebben kieslijst vastgesteld.

Maandagavond tijdens de ledenvergadering hebben de leden van de SP Emmen de definitieve kieslijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2010. Inzet van de SP Emmen bij deze gemeenteraadsverkiezingen is minstens 6 zetels.

Wij vinden dat Emmen socialer kan en moet en daarom ook is welzijn een van onze belangrijkste speerpunten. Welzijn is belangrijk voor alle inwoners van Emmen, het wil niets meer of minder zeggen dan het welbevinden van mensen in lichamelijk en geestelijk opzicht. Zo willen we dat de menselijke maat terugkomt in onder andere de zorg. Er moet meer ingezet worden op jeugdzorg, de gezondheidsverschillen moeten verkleint worden en ook de thuiszorg moet menselijk worden en blijven. Daarnaast willen we leefbare buurten, een duidelijkere regelgeving voor kamerbewoning en een stop van de verkoop van sociale huurwoningen. De woonomgeving heeft een enorme invloed op het welzijn van mensen.
De lijst voor 2010 ziet er als volgt uit:

1 Wim Moinat

2 Marika Vrolijk

3 Harry de Jonge

4 Rick Pruim

5 Krista Datema

6 Jannes Bergsma

7 Ephraim Helmich

8 Claudia Ester

9 Patricia van Koll

10 Martin de Vries

11 Nathalie Bergsma

12 Melanie Engels

13 Pieter Lasker

14 Rob Datema

15 Cor van Eekelen

16 Theo Smidt

17 Gerrit Saarloos

Met deze 17 mensen willen we Emmen beter en socialer maken.