SP-cursus Heel de Mens

23 september 2009

SP-cursus Heel de Mens

Dinsdag avond was de tweede aflevering van de cursus Heel de Mens onder de bezielende leiding van Lian Veenstra. De eerste avond kende al een hele goede opkomst en deze tweede avond was weer prima bevolkt. Het onderwerp van vanavond was Democratie. De voordelen van democratie en de nadelen ervan. Hoe werkt het, hoe werkt het in andere landen. Welke vormen van democratie zijn er, welke mankementen heeft de democratie. Welke democratische vormen en organen hebben we hier lokaal in Emmen. Hoe werkt dat.
Er werd levendig gediscussieerd. Natuurlijk waren we het behoorlijk eens, maar dat is logisch als we allemaal sp-ers zijn. Maar er waren ook wel twistpunten. Dat maakt de discussie alleen maar levendiger. We mogen ons daarnaast verheugen ook weer nieuwe gezichten te hebben gezien. De volgende cursusavond is op 13 oktober om 20:00u. Komt allen. Geef je op bij Wim Moinat op emmen@sp.nl Ieder lid is van harte welkom.