Actie in Emmen

3 februari 2007

Actie in Emmen

Vrijdag 2 maart heeft de SP-Emmen een grote Sponzen & Flyer actie gehouden. Tweede Kamerlid Rosita van Gijlswijk moest afzeggen, omdat donderdagavond de kamerdebatten nogal uitliepen. Hierdoor kon ze vrijdagmorgen niet op tijd in emmen zijn. Maar dat heeft ons niet kunnen weerhouden om met een grote groep mensen onze actie op de markt uit te voeren.

Er waren een groot aantal mensen van onze Drentse Kieslijst aanwezig, waaronder: Lijsttrekker Philip Oosterlaak, nummer twee Renee Westerhof, nummer drie Ko Vester, nummer vier Ron Esseveld, alle emmense kandidaten waaronder nummer 6 Krista Datema en lijstduwer Wim Moinat. Rob Kalmeijer stond als een volleerde kok achter de tomatensoep die gretig aftrek vond. Verder gingen onze mensen over de hele markt heen om folders en flyers uit te delen. Ko Vester had zijn tv-camera mee genomen en heeft een filmpje opgenomen. Deze kunt u ook zien op onze website. De actie was een groot succes, mede door de schoolvakantie en het goede weer en het goede humeur van de mensen.