S.P. voert ACTIE!

6 oktober 2006

S.P. voert ACTIE!

Op donderdag 5 oktober en vrijdag 6 oktober heeft de S.P. actie gevoerd bij de EMCO. Dat zal de meeste EMCO medewerkers op de locatie Abel Tasmanstraat niet ontgaan zijn.

Wij vinden het schandalig dat jaren van falend beleid, een politiek bestuur die niet zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen, en jaren van politiek pappen en nathouden nu over de ruggen van de gewone personeelsleden afgewenteld wordt.

Men durft zelfs openlijk in de pers te spreken over dat "er wel een erg warme deken over de EMCO medewerker ligt". Alsof zij de oorzaak zijn van de miljoenen tekorten. Mensen die vaak een inkomen van net boven het minimumloon hebben. Een klap in het gezicht van de EMCO medewerker. En een totale ontkenning van de politiek en de directie van de werkelijke problemen.

Daarom voert de S.P. Emmen actie met maar één doel: DIT PLAN MOET VAN TAFEL!

De komende weken zullen wij op diverse locaties acties blijven voeren om de EMCO medewerkers de kans te geven om hun stem uit te brengen richting de politiek. Uiteindelijk zullen wij de handtekeningen aanbieden aan de wethouder met daarbij de eis om met een beter plan te komen.

Wij willen de medewerkers van de EMCO oproepen om als een man de ondernemingsraad te steunen in de strijd.

Nu is de tijd om je stem te laten horen!

NU IS HET TIJD VOOR ACTIE!