Ga mee demonstreren tegen het kabinetsbeleid

26 september 2004

Ga mee demonstreren tegen het kabinetsbeleid

Op zaterdag 2 oktober demonstreren zowel de vakbonden als platform "Keer het tij" in Amsterdam tegen het beleid van kabinet Balkenende 2. Volgens ons is het van enorm belang dat de demonstratie een groot succes wordt. Wij roepen daarom iedereen op mee te doen. Om dit voor iedereen mogelijk te maken regelen we goedkoop busvervoer uit Emmen, Coevorden, Hoogeveen en Meppel.

Veel informatie over de sociale afbraak van Balkenende 2 en de mogelijkheid van veel betere oplossingen vind je op www.sp.nl. Ben je overtuigd van de noodzakelijkheid van massale protesten tegen dit beleid, ga dan mee naar Amsterdam.

De SP organiseert op 2 oktober busvervoer naar Amsterdam. We vertrekken om 20:00 uur vanaf ............ in Emmen. Van daaruit gaat de route via Coevorden, Hoogeveen en Meppel naar Amsterdam. De bus levert iedereen af bij de "Keer het tij" protestmars op De Dam, daar vandaan lopen we naar de manifestatie georganiseerd door de diverse vakbonden op het Museumplein. Hier zijn diverse sprekers, muziek en nog veel meer.

Een buskaartje kost slechts 10 euro.
Je kunt je aanmelden via een telefoontje naar de secretaris 0591-318055 of een mailtje naar moinat@tomaatnet.nl. De volgorde wie er mee gaat wordt pas bepaald op basis van de dag dat het geld is binnen gekomen. Daarna ontvangen mensen een bevestiging. Dat betekent dus: ontvang je een bevestiging, dan weet je ook zeker dat je mee kan.