Laat de bijzondere natuur van het "Zandgat van Jansen" in zijn waarde!!!

20 augustus 2004

Laat de bijzondere natuur van het "Zandgat van Jansen" in zijn waarde!!!

Mens, plant en dier vinden, omsloten door Schanswal, Laan van het Kwekebos en rondweg, een uniek natuurgebied dat we graag in zijn volle omvang zouden willen behouden. Wij doen hier een oproep aan gemeente en eigenaar geen afbreuk te doen aan dit gebied door er te gaan kappen en bouwen. Ook roepen wij recreanten op geen zwerfafval achter te laten en eventueel aangetroffen afval zo mogelijk mee te nemen en in een container te deponeren. Wees zuinig op dit gebied. Hieronder vindt u een namenlijst van al degenen die deze oproep ondersteunen. (De adressen zijn ons bekend, maar worden om privacyredenen niet vrijgegeven).

J.L. Biersteker, M. Pekelharing, W. Moinat, R.A.J. Kalmeijer, D. Denkers, H. Sijbom, P. van Ovost, H.C.G. Harms, Fam O. Jorna, Fam J. Harms, H. de Jong, J. Roling, C.J.M. Henning, M. van Ling, M.R. de Vries, G.J.P. van Duin, H. Bron, J. Bron-Dodder, W. Slaats, M.E. Gels, J. Zoer, A.H. Zoer-Baaiman, G.G. Evers, M. Blok, L.W. Nijboer, G.J.M. de Grijs, L.J.H. de Grijs, K. van den Berg, G. Post, T.D. van Klinken, C. van de Hoef, H. Plemper-Kolvers, B. Wientjes, D. Warta-Mulder, A. Juring, H. Niks, D. van Hanswijk, A.C. Spaans, A. Vermeulen, R. Datema, K.J. Datema-Klopping, E.S. Engels, U. Wild, E. Bebingh, M.M. Hens, Y. Dirksz, W. Dokter, E. Luurs, S. Luurs, E. Medema, Fam. D.G.H. Sibum, Susan en Willem Sijnja-Duijvestijn, Fam. Spreeuwers, J. Juurlink, J. Emmen, S. de Vries, E. Woerdema, C. de Groot, Th. van der Zee, H. Westera, I. Westera, M.H. Westera, K. Westera, R. Abbing, J.C. Abbing-Kok, J. Prins, W. Prins, F. Miedema, D. Stockman, W. de Klein, E. Wijnhold, Manfred de Klein, Martin de Klein, Fam. Olde Benneker, Fam. Oole, H. Dekker, J. Greus, M. Post, J. Post, Fam. C. de Vries, L.S. Akker, P. Veenema, A. Veenema, A. Veenema-Rottluff, Mw. Baparape-Meijer, T. Klein, D. Gouw, E.J. Jansen, C. Fuhle, J. Slotema, D. Heijer, Jannie Heijer, Peter Heijer, Niels Heijer, Noël Heijer, I. Appel, L. Schoonewille, S. Alinead, D. Boomer, A. Gils, H.M. Kort-Schutrups, S. Elzinga, I. Stathi, J. Telkamp, R. Veen, O. Nagesat, S. Vogt, A. Kreiler, W. Arends, S. Elzinga, N.H. Biersteker, G. Smidt, T. Smidt - van der Tuuk, Andrea Smidt, Merel Smidt, Tessa Smidt, Sophie Smidt, Karin van Leeuwen, Joëlle Dirksz, K. Denkers, Jeroen Sanders, Stefan Over, R. Bijlsma, J. Jorna-Harms, Oeds Jorna, Einte Elzinga, P. Sturre-Kocks, J.B. Sturre, Bert Stenneveld, K. de Vries, Gerrit Post, J. Cadee, H. Jager, P. Veringa, Fam. Kerkhof, Tommie v.d. Bleek, Alex Albertini, Koos Roggeveld, Wietse van Aerde.

Wij danken al deze mensen voor de moeite die zij genomen hebben te laten zien dat zij van het Zandgat zoals het tot nog toe was houden. Maar helaas heeft niets meer kunnen baten. Er zijn nog enthousiaste mensen geweest die een lijst mee naar huis genomen hebben om er familie en/of buurtgenoten op te laten tekenen. Het hoeft nietmeer. Wij gaan deze lijst nu sluiten. Het doek is gevallen.